Kiss lépés a ZSSK-nak, nagy lépés az utasoknak
Négy Stadler Kiss szerelvényt rendel a ZSSK a Pozsony környéki vasútvonalak kiszolgálására.
Négy Stadler Kiss szerelvényt rendel a ZSSK a Pozsony környéki vasútvonalak kiszolgálására.
A fejlesztéssel duplájára növekszik majd az elővárosi vasútvonalak mellett a parkolóhelyek száma, így a Budapestre utazók közül többen válthatnak autóról vasútra.
Az első részben megismertük a BAVS-t nagy vonalakban, most nézzük konkrétan, hol milyen beavatkozásokkal számolnak a célok elérése érdekében!
Fürjes Balázs, Budapest és az agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár, Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója és Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója a Portfolio konferenciáján mutatták be a Budapesti Agglomeráció Vasúti Stratégiát.
Fontos parkolója ez a külvárosból, az elővárosokból érkezőknek. Innen utaznak rendre tovább villamosokkal.
Pécel, Gyál, Csepel, Szigetszentmiklós, valamint a 17., 18. és 21. kerületek közlekedését szolgálják ki. Az új buszok nyár óta fokozatosan álltak forgalomba a Volánbusz hálózatában.
Október 25-étől tesztjelleggel S76-os jelzéssel új vonat közlekedik munkanapokon Piliscsaba és Rákos szakaszon, hétvégi közlekedési rend szerinti napokon Óbuda és Rákos között.
Háromezer P+R parkoló és a vasútállomásra kerékpárral érkezőknek minimum 2000 B+R biciklitároló tervezését kezdi meg a Budapest Fejlesztési Központ.
Magyarország első, szolgáltatótól független helyközi bérletét vezeti be minisztériumi engedéllyel október elsejétől a MÁV-Start, a MÁV-HÉV és a Volánbusz a dél-pesti agglomerációban.
A Budapest Fejlesztési Központ irányításával elkezdődhet a lajosmizsei, a veresegyházi elővárosi vasútvonal, valamint a Kőbánya felső–Rákosliget közötti vonalszakasz fejlesztésének előkészítése, és tervezése.
Regionális logikára kell váltani a budapesti és az agglomerációs tömegközlekedésben.