Magnus-kisgépek a világban: Nigéria és Oroszország, a magyar gyártó izgalmas tervei
Gép katonáknak, fegyverek nélkül. Kompozittá alakítható Iljusin-konstrukció. Újra lesz elektromos meghajtás!
Gép katonáknak, fegyverek nélkül. Kompozittá alakítható Iljusin-konstrukció. Újra lesz elektromos meghajtás!
A teljesen elektromostól a hibrid- vagy vegyes gázturbinás meghajtásig. Talán nem annyira merész, de átgondolt tervek.
Egy bevált gép kapna új meghajtást. Reptéri háttér: töltőautó az akkumulátoroknak. Piaci előny, ha átalakítható lesz a gép elektromosra, de az is, ha a gyár eleve háromféle meghajtással kínálja a típust.
A kicsi, kompozitépítésű kétülésesnek van elektromos változata is, hírek szerint az SW 121-est a honi légierő is használja majd.
Rövid vonalakon gyors fordulóidővel, szén-dioxid-kibocsátás nélkül. A norvég megrendelő és a finn érdeklődő, Tecnam és Heart típusok.
A különös hibrid olcsón szállít komoly terhet nagy távolságra, reptér sem kell hozzá...
Így készült a Forma–1-es szezon utolsó pályabejárására Nico Rosberg.
A megállapodást a Kompozitok Nanotechnológiai Központja nevű orosz cég a moszkvai Nyitott Innovációk című nemzetközi kiállításon írta alá az Evopróval.