Új észak–dél irányú fuvarok az RCG-nél
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
A létesítmény vasúti infrastruktúrájáért eddig az olasz nemzeti infrastruktúra-kezelő Rete Ferroviaria Italiana (RFI) felelt.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
Az új intermodális szolgáltatás nemcsak a trieszti HHLA PLT terminált és a Contship Italia Group Milano Melzo terminálját köti össze: Törökország felé is szállítási kapcsolatokat nyújt.
Az eddig Triesztet, Bécset és Linzet felfűző, háromszögű TransFER-szolgáltatást külön közvetlen Trieszt–Bécs és Trieszt–Linz fuvarokká alakították.
A háború miatt jelenleg elérhetetlen Fekete-tengerről érkező árumennyiséget az Adriára helyeznék át.
Linzbe, Bécsbe és Wolfurtba is elérhetőek fuvarok.
A szerelvények hetente közlekednek a közép- és kelet-európai célpontokra.
Százak demonstráltak a kikötő mindennapi üzeméhez bevezetett Covid-intézkedések ellen.
A Trieszt, Bécs és Linz között közlekedő intermodális szerelvényeket március elejétől már hetente kétszer is igénybe lehet venni.
Az első, húsz kocsiból álló szerelvény gépeket, gépjárműalkatrészeket, elektronikai berendezéseket és ruhaneműket hozott Ázsiából Budapestre.
Az egyik legjelentősebb adriai kikötő márciusban mérsékelt forgalomnövekedést könyvelt el.
Kikötőt és logisztikai bázist létesít Magyarország Triesztben, hogy a tengerentúlra exportáló magyar vállalatok gyorsan és akadálymentesen szállítmányozhassanak.