Jelentős mennyiségű teherkocsit vesz át a DB Cargótól és ad vissza bérbe a GATX
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
Négy és félévnyi parkolás után a 9H-MIP lajstromjelű szuperjumbót átrepülték a szász város nemzetközi repülőterére. Ez az az Airbus A380-as, amelyért a Global Airlines annak idején először fizetett előleget. Mi történik?
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
A bérelt, TME/ME 1500-as sorozatú dízelmozdonyok úttörő képviselője a 29-esen viszi a sebesvonatokat.
Sikeres volt a tartampróba, a 490 010-es immár flottaszínekben pendlizik a pécsi intercityken. Tizennégy társa követheti.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
Egy hét csúszással ugyan, de új bérgépet állított menetrend szerinti forgalomba a vasúttársaság.
A társaság indulóban ötven villanygépet vásárol a közép-európai vasúti árufuvarozókat célozva.
A keskenytörzsű, közepes hatótávolságú utasszállítóhoz a légitársaság az amerikai Azorra lízing- és vagyonkezelő cég közvetítésével jutott hozzá.
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.
A Zug.SH elnevezésű cégnek köszönhetően csökkenni fognak a finanszírozási költségek és kibővülhet a vonatüzemeltetési szerződések potenciális ajánlattevőinek köre is.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
A vasúti járművek bérbeadásával foglalkozó vállalat spanyolországi leányvállalata 17,3 millió eurót kap a NextGenerationEU programon keresztül új vasúti teherkocsik beszerzésére.
A lízingcég huszonhárom 186-os sorozatú villamos mozdonya korszerűsödik 2024 során.
Valós esély van arra, hogy néhány mozdony 2026-ig nem közlekedhet számos európai vasútvonalon.