Felvásárolta a Metrans az Adria Railt
Az Adria Rail továbbra is a szerb és horvát vasúti piacon tevékenykedik a Metrans részeként.
Az Adria Rail továbbra is a szerb és horvát vasúti piacon tevékenykedik a Metrans részeként.
Most a Prága és Csap közötti kapcsolat fontosabb a számukra, Horvátországba inkább buszokat küldenek.
A szállítmányok egy része viszont Záhonyt kihagyva, Lengyelországon vagy Szlovákián át menne. A horvátok jelentős vasútfejlesztést terveznek, Magyarországon a 17-es vonal alsó részét kellene villamosítani. Ezekhez viszont még évek kellenek.
A görög vasúthálózatot szeptember elején sújtó áradások lényegesen megnehezítik a görögországi kikötő elérését, a kínai logisztikai vállalatnak ezért alternatívát kellett keresnie.
Június elsejétől ráadásul a fiumei kikötő és a csepeli terminál között is szállít a logisztikai vállalat.
Tovább bővítik a TransNET hálózatukat.
A Regiojet 2023-ban korlátozza horvátországi fürdősvonatának közlekedését.
A 2022-es nyári szezonban 12 százalékkal nőtt az utasok száma a Regiojetnél.
Korábban soha nem látott, különleges tárgyakon keresztül ismerhetik meg a modern Fiume születésének történetét a Fiumébe látogatók szeptember 13-áig.
A cseh magánvasút tengerparti járata június 3. és szeptember 26. között közlekedik, Magyarországon viszont nem áll meg.
Heti négy konténervonatot szállít a fiumei kikötőből Belgrádba a Maersk szállítmányozó cég megbízásából.
Idén is borzasztóan sokat késett a spliti járat, mégis sikertörténet.
A magánvasút szerint az idei szezonban meglesz a százezres álomhatár, az utasok háromnegyede Csehországból utazik.
ČD Cargo Adria néven Horvátországban is leányvállalatot alapított a cseh kargó.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.