Gőzmozdonyra ETCS-t? Miért ne?! A britek egy A1-essel megmutatták!
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
Nem mindennapi videóval rukkolt elő a Budapesti Közlekedési Központ.
Világszerte több tucatnyi olyan telep – a szlengben boneyard, csonttelep – található, ahol kiérdemesült, vagy leállított repülőgépeket tárolnak alkatrészbányaként, illetve a légiforgalomba visszatérés reményében.
A Balatontipp írta meg, drasztikus járatcsökkentéssel egyszerűen kettévágták a balatoni hajózást. Mostantól keletről csak Balatonszemesig, nyugatról legfeljebb Balatonlelléig lehet eljutni, azaz jószerével megszűnt a hajós kapcsolat a tó keleti és nyugati medencéje között.
Újabb budapesti főút válhat vonzóbbá a legvédtelenebbek, tehát a gyalogosoknak, kerékpárosoknak, a kerekesszékkel közlekedőknek.
A közlekedési társaság erősítéssel készül, és azt ajánlja az utasoknak, hogy ha lehet, váltsanak jegyet előre, ezzel is segítve a többletkapacitások elosztását.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.