Eurószázmilliókat hoz Bulgáriának a Három Tenger Kezdeményezés
A támogatásnak köszönhetően folytatódhatnak az infrastruktúra-fejlesztések, kezdve a burgaszi kikötővel, mely az észak-déli és a kelet-nyugati összeköttetések új kapujává válhat.
A támogatásnak köszönhetően folytatódhatnak az infrastruktúra-fejlesztések, kezdve a burgaszi kikötővel, mely az észak-déli és a kelet-nyugati összeköttetések új kapujává válhat.
Az olasz nemzeti vasúttársaság a következő tíz év során a vasúti infrastruktúra fejlesztésére 160 milliárd eurót, a teljes szárazföldi közlekedésre pedig összesen 190 milliárdot szándékozik költeni.
Az osztrák vasúttársaság egymilliárd eurót fordít 2030-ig a megújuló szél-, nap- és vízenergiából érkező vontatási energiára, a járművek alkatrészellátását pedig részben 3D-nyomtatással tartaná fenn.
A befektetők pénzeihez azonban először meg kell határozni a végleges útvonalakat, valamint az uniós és állami finanszírozások lehetőségeit is.
A Vossloh AG észak-németországi mozdonygyárát a kínai CRRC Csoport tagja vásárolja meg.
Folynak a tárgyalások Románia és Magyarország között egy esetleges magyar befektetésről a constancai kikötőben.
Az új alap Industry of the Future néven fut, és teljesen új és dinamikus vállalatokba fog befektetni.